miercuri, 21 mai 2014

Ciorba de pui a la grec

 Aceasta ciorba este preferata sotului meu si este varianta perfecta pentru cei carora nu le place ciorba de burta, adica mie. Am reteta capatat  reteta  de la o prietena veche dar  pe atunci nu stiam ca se numeste "a la grec"
Dar sa trecem la treaba !

Avem nevoie de :
  • 1 kg carne de pui (de preferat piept de pui  ) ;
  • o ceapa
  • 1 capatana usturoi
  • eventual un morcov
  • un paharel de smatana
  • 3 galbenusuri de ou
  • vegeta
  • piper
  • 3- 4 linguri de otet ; eu prefer otetul de mere
Cum procedam :
Punem pieptul la fiert cu putina sare ; dupa a fiert il scoatem din oala si adaugam ceapa tocata fin si morcovul intreg ( eu nu am folosit morcov de aceasta data ) si lasam sa fiarba ;
In acest timp curatam carnea  si o tocam marunt , apoi o adaugam in supa,  punem si usturoiul pisat . Cele 3 galbenusuri le amestecam cu smantana si otetul , apoi adaugam peste ele din supa putin cate putin pt a evita coagularea , apoi le adugam la ciorba
Morcovul se scoate . Potrivim de gust cu piper si vegeta si ciorba e gata .
La servire se adauga suplimentar smantana , dupa preferinta si patrunjel.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu