joi, 16 aprilie 2015

Somn cu masline si capere la dry cooker


   Si chiar daca nu imi place somnul ( ma refer la peste, se intelege), trebuie sa gatim pentru cei din casa noastra care adora gustul acestui peste. Am hotarat ca sa alegem o reteta speciala care cu arome mediteraneene. Am gasit pe delicatesa.ro si am trecut la gatit, respectind instructinile apropape in intregime. Noi am ales sa indepartam pielea de pe somn deoarece fiind un peste fara solzi pielea este foarte neplacuta.
 Pentru aceasta reteta avem nevoie de :    

-  900g- 1 kg somn rondele
-  1 cutie rosii in bulion ( eu am avut tocate )
-  200 g masline ( eu am folosit fara samburi )
-  100 g capere
-  oregano
-  busuioc


Cum am procedat:

 Am pus bucatile de somn in tigaia dry cooker peste care am adaugat rosiile, oregano si busuioc  si am lasat la foc aprox 15 minute. Am adaugat apoi maslinele si capere si am mai lasat inca 10 minute .

In  pofida afirmatie mele de la inceput
cum ca nu imi place acest peste , aceasta reteta chiar m-a placut.

O  recomand cu caldura!


Pofta buna!



  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu