miercuri, 29 aprilie 2015

Ciorba de peste

   Marturisesc ca nu ma dau in vant dupa ciorba de peste insa, pentru ca mai aveam un cap mare de crap si ceva tacmuri de somn m-am gandit ca as putea incerca o reteta diferita de cea pe care o faceam eu ....Cu 2 ani in urma am mancat in Tulcea o ciorbica de peste al carei gust a fost greu de uitat. Am cautat si eu o reteta din acea zona si am gasit-o pe cea care o voi prezenta mai jos cu mici modificari. Rezultatul a fost deosebit de gustos :)

 Avem nevoie de :
- peste ( eu am folosit un cap de crap , sira care avea ceva carne ramasa,
un cap de somn si putin din parte de coada)
- suc de rosii
- 2 cepe
- 6-7 cartofi
- un ardei gras
- 1 arde iute
- leustean
- 4-5 linguri otet
- usturoi pt mujdei
 Cum procedam:
Am pus pestele in oala si am pus apa cat sa acopere pestele. Am adaugat 2 cepe, pe care le-am lasat intregi, un ardei gras tocat  si cartofii taiati in doua sau intregi in functie de marime. Nu am mestecat deloc in ea pt a nu se sfarama pestele. Am lasat aprox 15 - 20 minute . Apoi am scos usor pestele si am adaugat sucul de rosii . Am mai lasat la foc 10 minute, am dres cu otet si am adaugat leustean. Cand am stins focul am pus un ardei iute tait pe jumatete
In reteta originala scria ca trebuie sa scoatem si cartofii insa eu i-am lasat.
Am servit cu mujdei de usturoi.
A fost cea mai buna ciorba de peste.


Pofta buna!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu